• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Для Вас, учні

Н

Величне слово-Школа!

Це скарб найкращий кожного народу,

це ключ золотий, що розмикає пута невідомості,

це шлях до волі, до науки, до добробуту.

Софія Русова

Корисна інформація для учнів

7 порад учню:

Порада перша і найтяжча.
Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу.
Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця.
Не вірте красивим фільмам, де для того, щоб досягти успіху досить бути вродливим чи багатим.

Порада друга - про любов.
Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.
Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.
Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні, нетерпимі до чужих думок люди?
То чому, якщо ти саме такий, повинні любити тебе?

Порада третя - особлива.
Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такий як всі.
Запам'ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.

Порада четверта - про найдорожче.
Полюби себе насамперед сам.
Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.
Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.

Порада п'ята - пріоритетна.
Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.
Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо вдосконалюйся саме в них.
Хоча спробувати себе в нових справах ніколи не завадить.
Хтозна, можливо, саме там чекає на тебе успіх, сидить собі і жде, коли ж ти його віднайдеш.

Порада шоста - навчайся!
Навчайся все своє життя.
Ніхто не заперечує, що ти і так багато знаєш та умієш.
Добре, що ти знаєш, скільки часу тривала столітня війна (100?!),
чудово, якщо ти можеш відрізнити комп'ютерний вірус від вірусу грипу,
вітаю, якщо зумієш своїми руками забити звичайний цвях в цегляну стіну.

Порада сьома і остання (по списку, а не по значенню!)
Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш і витрачаєш свій дорогоцінний час на читання цих порад?Давай, не сиди, пора уже щось зробити своїми руками.

Сім принципів виховання дисципліни у дитини

1. Відокремлюйте свої почуття від дій. Не осуд­жуйте дитину. Вона повинна відчувати, що її люб­лять. Пам'ятайте, щоб змінити вчинки дитини, тре­ба зрозуміти її почуття і навчитись з ними поводи­тись.

2. Уважно вивчайте дитину — ви повинні знати стан здоров'я її нервової системи. Дії дитини в стані нервового розладу повинні сприйматися батьками як симптом більш глибоких емоційних ускладнень, викликаних критикою, звинуваченням або покаранням.

3. Відповідайте на почуття дитини. Створіть такі умо­ви, щоб дитина почувалась емоційно захищеною, мог­ла виговоритись, а її негативні емоції знайшли вихід у словах, а не в діях.

4. Якщо без покарання обійтись не можна, то нехай дитина обере його сама. (Практика свідчить, що діти, як правило, вибирають більш суворе покарання, ніж хотіли батьки. Але в таких випадках вони вже не вва­жають його жорстоким, несправедливим і не обража­ються на батьків].

5. Караючи дитину, переконайтесь в тому, що вона розуміє, за що. Що звинувачує в цьому себе, а не того, хто карає. Допоможіть їй зрозуміти правила поведінки і засвоїти їх.

6. Дайте зрозуміти своїй дитині, що дисциплінарні проблеми дітей стосуються не тільки дорослих, а є їх спільними.

7. Накладіть обмеження на небезпечні та руйнівні дії. Допоможіть дитині направити її дії в інше, доз­волене русло. В цьому полягає основна формула динамічного підходу до проблеми дисципліни ди­тини.

Інформація для учнів

СВІТОВИЙ КОДЕКС ПРАВ ДИТИНИ

■ усі діти мають право на любов і піклування;

■ діти можуть виражати власні думки;

■ діти можуть обирати віросповідання;

■ діти можуть спілкуватися к ким бажають;

■ жодна дитина не повинна бути об'єктом сексуальних домагань;

■ усі діти мають право на навчання;

■ усі діти мають право на інформацію;

■ усі діти мають право на дозвілля, тру та участь в іграх і розважальних заходів.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ УЧНІВ

Учні мають право:

1. На захист прав особистості і ввічливе ставлення до себе.

2. На вільний вибір школи.

3. На вибір предмету поглибленого вивчення, позакласних додаткових, факультативнихзанять, екзаменів із окремих предметів і складання курсу екстерном.

4. На відкриту оцінку своїх знань, отримання об’єктивної оцінки із предметів.

5. На завчасне повідомлення про строк контрольної роботи, вимагати проведення небільше двох контрольних робіт у день і не більше п’яти контрольних робіт у тиждень.

6. Вносити пропозиції в раду, адміністраціюшколипо покращенню программногонавчання і виховання.

7. На апеляцію у випадку конфлікту з учителем в радушколиабо адміністрацію.

8. На забезпечення якісним харчуванням.

9. Висловлювати класному керівнику, директору, вчителям свої проблеми і отримувативід них допомогу, пояснення, відповіді.

10. Відкрито висловлювати свою думку стосовно життяшколи, не принижуючи гідностіінших.

11. Представлятишколув конкурсах, оглядах, змаганнях та інших заходах відповідно зісвоїми можливостями і вміннями.

12. На звільнення від уроків згідно заяви батьків.

Учні зобов’язані:

1. Виконувати статут школи.

2. Оволодівати знаннями.

3. Не пропускати уроки, не запізнюватися на заняття.

4. Приходити до школи охайними, в шкільній формі або в одязі ділового стилю.

5. Акуратно вести щоденник і подавати його за першою вимогою вчителя.

6. Брати участь у суспільно корисній праці, виробництві.

7. Брати активну участь у житті школи, підтримувати і примножувати традиції школи,її авторитет, брати активну участь у позакласній і гуртковій роботі.

8. Бути ввічливим у спілкуванні з учителями, з повагою ставитись до батьків. Проявляти милосердя, турбуватися про молодших.

9. Гідно поводити себе, дотримуватися культури поведінки.

10. Бережливо ставитись до державного, суспільного і особистого майна, охороняти природу.

11. У випадку псування майна, приміщення, учень повинен відшкодувати його або разом з батьками провести ремонт.

12. Повністю використовувати час, відведений для навчання, старанно працювати над поповненням своїх знань, систематично готуватись до уроків.

13. Діяти завжди на благо колективу, турбуватись про честь і підтримку традиції школи,її авторитету.

14. Гідно, культурно вести себе у школіі за її межами, турбуватись про красу рідної мови.

15. Проявляти повагу до вчителів та інших працівників школи, підкорятись вказівкам та розпорядженням директора школи, педагогічної ради, учителів, а також постановам класного і шкільного самоврядування.

16. Постійно підтримувати в чистоті і порядку приміщення школи та її території.

17. Вітатися до працівників та гостей школи.

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ

1. Загальні правила поведінки учнів

1.1.Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і охайний, в шкільній формі. При вході у школу дотримується правил ввічливості, залишає верхній одяг в гардеробі, прямує до місця проведення уроку.

1.2.Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.

1.3.Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен предявити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.

1.4.Учень школи приносить необхідні навчальні приладдя, книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.

1.5.Учень школи проявляє повагу достарших, піклуєтьсяпромолодших. Учнійпедагогизвертаютьсяодиндоодногошанобливо. Школяріпоступаютьсядорогоюдорослим, старшішколярімолодшим, хлопчикидівчаткам.

1.6.Позашколоюучніповодятьсяскрізьівсюдитак, щобнеосоромитисвоючестьтагідність,незаплямуватидобреімяшколи.

1.7.Учнібережутьмайношколи, надаютьпосильнудопомогувйогоремонті, акуратновідносятьсяякдосвого, такідочужогомайна.

1.8.Учнідотримуютьсяправилтехнікибезпекиякпідчасуроківтакіпідчасперерв.

2.Поведінка на заняттях

2.1.Привходіпедагогавкласучнівстаютьназнаквітання, сідаютьпіслятого, якучительвідповістьнавітанняідозволитьсісти. Таксамоучнівітаютьбудь-якогодорослого, щоувійшовдокласупідчасзанять.

2.2.Протягомурокунеможнашуміти, відволікатисясамомуівідволікатиіншихстороннімирозмовами, іграмитаіншими, щонестосуютьсяуроку, справами. Урочнийчасповиненвикористовуватисяучнямитількидлянавчальнихцілей. Запершоювимогоювчителя (класногокерівника) необхіднопредявитищоденник. Будь-якізаписивщоденникахучнямиповиннівиконуватисяохайно. Післякожногонавчальноготижнябатькиучняставлятьсвійпідписущоденнику.

2.3.Якщопідчасзанятьучнюнеобхідновийтизкласу, товінповиненпіднятирукуіпопроситидозвілувчителя.

2.4.Якщоученьхочепоставитизапитаннявчителюабовідповістиназапитаннявчителя, вінпіднімаєруку. Дзвінокпрозакінченняурокудаєтьсядлявчителя. Тількиколивчительоголоситьпрозакінченнязаняття, ученьмаєправопокинутиклас. Привиходівчителяабоіншогодорослогозкласуучнівстають.

3.Поведінка до початку уроку, на перервах і після закінчення занять

3.1.Допочаткуурокуученьповинен:

прибутидокабінетудопершогодзвінка,увійтидокласутількивприсутностівчителяіпідготуватисядоуроку.

3.2.Підчасперервиучнізобовязані:

навестичистотутапорядокнасвоємуробочомумісці; вийтизкласу; рухаючиськоридорами,сходами, триматисяправоїсторони; підкорятисявимогампрацівниківшколи, черговимучням;допомагатипідготуватикласнапроханнявчителядонаступногоуроку; уразіспізненнянаурокпостукативдверікабінету, зайти, привітатисязвчителем, вибачитисязаспізненняіпопроситисістинамісце.

3.3. Підчасперервиучнямзабороняється:

бігатисходами, поблизувіконівіншихмісцях, непристосованихдляігор; штовхатиодинодного,кидатисяпредметамиізастосовуватифізичнусилудлявирішеннябудь-якоїпроблеми; вживатинепристойнівиразиіжестинаадресубудь-якихосіб, шуміти, заважативідпочиватиіншим;палитивбудівліінатериторіїшколи.

Кiлькiсть переглядiв: 742

Коментарi